 |
|
W celu realizacji naprawy gwarancyjnej produktu należy dostarczyć go za pośrednictwem poczty, firmy kurierskiej, bądź osobiście na nasz adres najlepiej z opakowaniem, kompletem wyposażenia oraz dokumentami zakupu. Prosimy również pamiętać o podaniu adresu zwrotnego oraz opisu usterki. Jeśli produkt posiada gwarancję door-to-door realizowaną bezpośrednio przez producenta prosimy o postępowanie zgodne z informacjami zawartymi na karcie gwarancyjnej producenta dostarczonej wraz z zakupionym produktem.
Dla ułatwienia prosimy również o wypełnienie formularza reklamacyjnego, który znajdą Państwo na stronie - [system RMA]. Szczegółowe informacje znajdą Państwo w Regulaminie Sklepu. |
Zgodnie z obowiązującym prawem (Ustawa z dnia 30 maja 2014 roku „O prawach konsumenta”) Konsumentowi przysługuje prawo odstąpienia od umowy w okresie 14 dni od dostarczenia zamówionego towaru. Szczegółowe zasady odstąpienia od umowy i zwrotów towarów opisane są w regulaminie oraz w informacji konsumenckiej dostępnej na stronie głównej - sekcja: Dla kupujących
UWAGA! - Towar sprzedawany do celów związanych z działalnością gospodarczą nie podlega odpowiedzialności z tytułu rekojmii za wady fizyczne (Art. 558 par. 1 Kodeksu Cywilnego). Zwrot towarów zakupionych w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą (klient nie będący konsumentem) możliwy jest tylko w szczególnych przypadkach po stosownych ustaleniach warunków.